<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Hero Gadis-2★

Hello dear ! terkejut xbaca tittle atas tuh ?"Hero Gadis-2 ? " haha siapakah ? dy nie my friends. dye nie gila terlebih haha y paling sempoi pasal dy dy suka mnagayat perempuan. haha kalau dgn aku hg nie mmg dah kena ketuk ! haha tapi dy nie suka tunjuk hebat bila depan pmpuan padahal xde lha hebat mana pun aku lagi hebat ==' HAKHAK ! sorry weh ! aku terlepass, hihi okay, lagi apa erk pasal dy ? haa ! kita puji dy pulak ehh, haha dy nie pemalu orgnya hihi tp bila dgn pmpuan jelha, hahaha lagi apa ehh ? haa ! dy suka ty apa lagu baru dkt fariza, hakhak itu tandanya dy masih mnggunakan bb dy ==' haha. tapi kadang-2 dy nie berguna jgk haha kalau ada masalah then luahkan dkt dy sure dye dgr ^_^. Fariza knl dy time form 2 itu pun sbb kami satu klas smpai ke form 3 hihi bila dah form 4 dah xsama dah , skrg kami dah jauh dy pulak bt sombong dgn aku ! ==' dasar xknang budi lha hg nie ciritt oii ! HAHA :3 nak tgk xmuka hero gadis-2 ? hihi jap nahh


Hah ! nie lah nie ! ehh , jap-2 dy y pkai baju crocs tuh ! tgk muka dy . jambu kan ? HAHA nasib hg lha syahmi ! kna dgn aku ! HAHA okay ! sapa minat dy boleh lha p search fb dy http://www.facebook.com/syahmi.phw hihi. okay ? dah lha Fariza nak tido dah. xlarat dah nk smbg pasal dy nie ==' haha dedaaa



0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »