<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Derita menanti..★

Hari-2 aku sekarang penuh dengan kesedihan , tiada lagi keceriaan :'( kenapa ? kenapa kena jadi mcm nie ? aku perlukan someone utk luahkan apa y aku tgh tanggung nie , sumpah aku cakap, aku xpenah rasa sedih mcm nie. hidup aku selama nie bukan mcm nie , dulu aku hidup dengan keriangan , dengan gelak tawa. i need my self y dulu ! please come backk !!! kenapa hg buat aku mcm nie budak ? if hg nak kan dye, ambik lha , aku xmarah pun but why dgn cara y mnyakitkan hati aku ? sekarang bukan hg je y xtegur aku tapi dgn dye sekali xnak cakap dgn aku, okay fine ! kalau ini y hg nak dari aku , aku bagi, hg ambik lha dye , hg jaga lha dye, hg sayang lha dye, but if one day apa-2 jadi antara hgpa,. jgn sapa pun antara hgpa bedua cari aku balik ! sbb aku nie bukan nya baju , nak bila perlu . no ! aku pun ada perasaan . aku pun tahu mcm mna rasa sakit hati bila dipermainkan. kalau selama nie hg rasa aku nie xlayak nak jadi "...." hg. hg xpayah lha nak rapat dgn aku dari dulu. kalau hg mmg nak kan budak tuh dari dulu., hg cakap jelah, xpayah bt janji palsu hg tuh dgn aku ! =.='

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »