<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


teringatkan si dye..★

hye all :) tetiba pulak aku teringatkan kakak kesayangan aku nie http://www.facebook.com/fairus.daud.5 hehe, rindunya dekat kakak :'( bila lha kami akan ditakdirkan untuk berjumpa, dari dulu sampai lha sekarang kalau kami nak jumpa mesti ada je halangan :( hari nie tgh aku usya-2 blog BFF aku sorg nie http://www.facebook.com/sabrina.abidin tiba-2 aku teringat pulak nak p intai-2 blog kakak aku nie, hehe lama xp melawat blog dye , tgh kusyuk2 baca suma post dlm blog dye tiba-2 ternmpak satu post nie , try hgpa bukak http://fairuszatonnorfarihin.blogspot.com/2011/06/saya-sayang-adik-saya.html hehe, dah bukak ? dah baca ? hurmm.. sedih kan ?  kakak cakap kakak sayang saya , tapi saya lagi lha sayang kakak :) sayang y teramat sangat !!! actly, kita sekrang dah makin jauh kan ? and makin susah kita nak jumpa kan ? hanya phone and skype je y mampu ubatkan rindu adk pada kak :') and now aku tgh xsabar nak balik rumah !! tgh menghitung hari nie, bila lha nak raya ? nak balikkk ! nak jumpa kakak y tersayang lagi tercinta nie , hehe and nak tuntut hadiah sama dye, hehe first nak hadiah untuk seni dpat A, walau pun A- A jugak kan ? hoho then nak baju y mcm k.fairus pakai time photoshoot dekat KLCC tuh, then the last one bila k.fairus nak belanja makan secret recipe nie ??? HAHA i alway wait 4 you my beloved sister :)




only she my sis <3


Imissyou  and Iloveyou :)

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »