<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


.....★

kadang-2 kita gembira, kadang-2 kita berduka itulha lumrah kehidupan xda sapa pun boleh lari dari ketentuan-Nya. kita hanya mampu merancang tapi Dia y berkuasa menentukannya.. hati aku terluka, terguris, tercalar, hancur ! luluh ! Ya Allah !! peritnya rasa hati ini :'( aku xmampu lagi bertahankan air mata, walaupun aku cuba bertahankan manik-2 jernih ini jatuh mengalir membasahi pipi aku tidak berdaya lagi. telah lama aku bersabar dan terus bersabar dengan karenah manusia di muka bumi ini,. aku cuba untuk menjadi seorang wanita y kuat. tapi.. sebaliknya.. aku tak kuat . :'( air mata aku mengalir juga bila mengenang kan apa y terjadi dalam hidup aku nie , Ya Allah Ya Tuhan ku, Engkau Yang Maha Mengetahui, Engkau kuat kan lha diri hamba-Mu ini, berikan lha aku kekuatan. :'(

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »