<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


I love this day :)★

Holla ! hehe lama aku xberkarang dan bersarang dekat blog nie kan ? hihi actly aku nak cerita hari nie aku kuar pegi date dgn KEKASIH-KEKASIH aku hihi tgk tuh kekasih-2 lgi kan ? hehe ceritanya bermula begini .... aku dgn si SHUKRAN gedik nie dah rancang nak kuar. dye kata dye nak blnja aku hihi . then aku kata aku boleh kuar if ada NANA gemuks nie aje. hihi kebetulan ibu aku ada hal then ibu ambik nana dtg rumah itu pun susah nak kna pujuk mak nana dulu, yelah nak pinjam anak dara org kan ? hehe then lepas ambik nana tuh kami bncng nak kuar pukul brapa nak jumpa si SHUKRAN gedik nie pulak kan ? haha jnji pukul 3 tp pukul 3 tuh pun masing-2 xsiap lagi hihi. :P then dalam pukul 4 tuh kita jumpa kan ? hihi masa aku nak jumpa kau kan shukran aku rasa berdebar-2 haha xthu lha kenapa. then aku asyik ty nana byk kali oke xmake-up aku ? hihi walaupun aku tahu kau xsuka kalau aku conteng-2 muka aku nie haha kau kata nnty aku jadi mcm badut hihi, tapi aku suka bt xkisah kan ? aku conteng jugak haha sampai kan aku ty kau cntek xmata aku ? then kau kata xcantek ! sedih sgt aku dgr kau ckp mcm tuh berulang-2 kali pulak tuh kau cakap aku xcntek :( puas aku pujuk kau suruh cakap aku cantek but kau tetap kata tak ! :( kau jahat lha Shukran ! merajuk dgn kau ! :P then masa makan tuh aku tgk kau makan comot lha bie ! hehe nana pulak ? haha dye tuh bila dpat mkn diam tnpa berkata haha. :P btw thanks ya bie kau dah blnja aku , lepas nie aku xtuntut dah janji kau dulu . hihi but mmg best gila dapat kuar date dgn kekasih-2 nie. hihi lepas mkan kita duduk dekat bawah tuh, hihi  bie ? kita tgk budak-2 main kan ? hihi comey sgt budak-2 hehe, aku pulak suruh kau culik sorg budak laki tuh kan ? haha sbb kau kan suka budak-2 laki so, that why lha aku suruh kau culik xsmpat nak pegi culik budak tuh gedebushh ! jatuh , alala sayangg itu lha main lagi jalan atas batu kan dah jatuh but budak tuh xnages pun. yeahh ! awak kuat lha sayang ! hihi shukran kata kalau aku jatuh sure aku nages, haha mana kau tahu ha ? kau nmpak ke ? hihi tapi mmg betul pun haha :P then kita pegi cari  frem utk kawan kau pulak kan ? masa tgh cari tuh aku dah mcm org xbetul pun ada kan ? haha kejap ambik y ini kejap ambik y itu haha . then kita pegi tmpat kita lepak td tuh balik, nana pulak asyik snap pic kita aje kan bie ? haha konon nak jadi spy ibu aku lha tuh haha :P then kau kata kau nak balik dah kan bie ? oke xpe nnty jumpa dekat sekolah pulak :) then aku dgn nana pun pegi lha shopping hehe aku dgn nana beli baju sama ! haha CUN gila ! and lagi CUN bila kami pakai ! hahaha :P then ibu call suruh siap-2 nak pegi makan kami pun pakai lha baju y kami baru beli tadi tuh hehe. time otw nak pegi makan tuh aku dgn nana asyik snap gmbr je smpai lha kami sampai dekat kedai mkan tuh , dah sampai pun dlm kedai tuh pun kami snap pic lagi HAHA mmg gila glamor lha aku nie kan ? eh-2 nana pun sama keyh ! haha. :P lpas mkn tuh kami otw nak hantar nana balik rumah dye. btw mmg bestt gila lha hari nie ! hehe aku xthu mcm mna nak gmbrkan dah tpi mmg aku suka dgn hari nie. aku sayang kau bie Muahhh !  aku sayang kau jugak nana ! Muuaaahhh-2 ! hihi hgpa bedua mmg sayang aku selama-2nya :)



0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »