<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Kenapa dengan aku ?★


Kenapa dengan aku ? kenapa ? kenapa ? aku sendiri pun xpasti kenapa dengan aku ? aku selalu mengelamun, seperti memikirkan sesuatu, but ? apa y aku fikir ? aku sendiri pun xpasti.. kadang-2 ada saja masalah y datang tanpa diundang , mmg lha masalah akan dtg tnpa diundang melainkan kita sendiri y cari masalah . but aku rasa mcm dah tahan nak tempuhi hari-2 aku nie dengan penuh semangat mcm hari-2 y berlalu. Parasaan aku selalu sedih dan sayu, kenapa ? kenapa aku rasa macam tuh ? kadang-2 , bila aku tertawa pun bila aku dengan kawan-2 aku je, dye org je y selalu bt aku ketawa. kenapa aku xmcm dulu ? knpa aku xsuka happening mcm dulu ? kenapa aku susah nak gelak kecoh-2 mcm dulu ? aku xpandai nak berlakon jadi gembira , tp tolong lha aku xnak perasaan sedih nie mnghantui aku. aku xsuka ! syezzz ! aku benci perasaan nie ! aku bukan seorang y sedih-2, aku seorang y happening selalu happy bila ada masalah aku xkan fikirkan masalah aku tuh, but kenapa skrg aku rasa masalah tuh penting bagi aku ? aku selalu ikutkan perasaan aku . tanpa aku berfikir pnjng aku akan bt keputusan y tah apa-2 ==' kadang-2 aku sendiri xfaham kenapa dgn diri aku sbnrnya. dah rupa org y dah xdak hala tuju pun ada ==' Ya Allah , Kau kuatkan lha iman ku , kau berikan lha kekuatan utk aku menempuh segala dugaan nie, :'( aku tak nak air mata aku mngalir sbb-2 y xpenting mcm nie, air mata aku mahal  ! xde jual dkt market okey ! :P  aku xsuka mngis , walaupun aku nie kuat mngis :P haha faham-2kan lha ayat aku tuh keyh ? hurmm, susah aku nak cerita , bnda nie sgt sulit and rumit bg aku. hope aku akan jdi tenang and setenang dulu :')

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »