<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Homework mencemburui saya ! :(★


Hye awakk-2 y tgh rindukan saya tuh, hihi rindukan saya kan ? ototo, malu-2 pulak nak ngaku ye, xpe-2 never mind, aku xkisah pun. haha okey-2 jom dgr rintihan Budak WiFi  jom :P hihi. cuti Tahun Baru Cina hnya 4hari ? kedekutnya nak bagi cuti, haisyhh ==' sabtu, ahad, isnin dan selasa je ? byk nie je ? mana cukup lha ! xcukup dgn homework y cikgu bg tuh, homework lebih dari cuti, ini tidak adill ! saya disini membangkang ! grrr ==' aku cuma siapkan 1 homework je dari 6 homework, hohoho esok kalau sapa-2 nampak aku kena berdiri dekat luar kelas, jgn gelakkan tau, just tepukkan tangan je dkt aku. hahaha nyengg ! -..-' cuti xmemuaskan mmbt kn aku rasa malas gila nah pegang buku bt homework :P aku cuma rajin tidur saja waktu cuti nie, hehe PEACE ^_^(Y) kenapa lha aku dah besar ? kalau lha sekarang aku masih tadika kan best, hihi xpayah nak susah-2 siapkan homework maths,add mtahs , prinsip akaun, eko.asas , bm, sej, science. ==' malas ohh malas ? kenapa lha kau ada dgn aku ? kmana perginya rajin nie ? aku perlukan kau rajin ! now ! urgent nie ! nak kena siapkan homework nie , adesss ==' doremon ohh doremon ? knpa lha stay jauh sgt ? knpa xnak stay dkt Malaysia je ? senang aku nak suruh kau keluarkan alat-2 kau utk siapkan homework aku nie. HAHA ! Fariza ohh Fariza ! knpa lha hg nie malas gila ? haha bt jelah homework tuh, apa susah ? tulis je, bukannya kna gali tanah ke apa. ? =='
P/s : JANGAN contohi Fariza y malas tuh je , hihi ^_^

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »