<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Hello 4 Acc $ :D★





First Day :
Lets says Hello too 4 Acc and says Good Bye too 3 Semarak ! hihi kejap je kan ? pejam celik pejam celik pejam xcelik-2 lagi dah, bhaha aku dah form 4 ! kejap aje kan ? rasa macam baru semalam je naik form 1 , hihi oke sekarang nak cerita pasal form 4, tahun nie Fariza dapat kelas 4 Acc , hehe Acc ? apa tuh ? Acc Facebook dgn Blog ke ? bhaha bukan lha ! nie nama kelas lha kelas Fariza nama 4 Account , hehe nak jadi Akauntan ke aku nie ? bhaha pagi-2 lagi aku bangun awal siap-2 then tunggu bas, then tggu Nana punya lha lama, last-2 tgk dye dah dtg awal dah dye y tggu aku dekat Dewan. bhaha lahaii, penat je aku tggu hg kawan ==' then lepas habis perhimpunan tuh, terus masuk kelas. time tuh mmg aku gila py xsuka lha kan ? yelha aku dah terpisah dgn my beloved BFF ! Nana ! hurm,, aku Account dye Teknik :'( sedihhh ! masuk-2 je kelas aku terus jadi Wow !! pinkk ??! bhaha kelas aku warna pink lha wehh ! terus jadi semngat , bhaha gila hg xsemngat PINK tuh ! hehe, tahun nie aku bertema PINK hihi . Beg , pemadam , apa lagi ? kelas .. suma PINK. hehe smpai kan Unit Uniform pun aku ambik Puteri Islam yelha PINK kan ? hehe gila PINK dah Nur Fariza Shahira nie, hehe

Second Day :
Time kelas ICT tiba-2 cikgu cakap ada exam math, whattt ? exammm ??? suma org bt muka terkejut -..-' bhaha egt kan cikgu main-2 rupanya betul-2. adesss. paper maths masa diberi 15minit bapa soalan erk ? bhaha aku lupa 40 ke 60 , entah lha. aku pun jawab lha dgn semngatnya kan ? hihi oke done ! kejap je aku jawab, bhaha terer x terer x aku ? hihi :P then belajar add maths T_T bayangkan lha mcm mna keadaan aku masa tuh , berbelit urat-2 dlam kepala nie fikir mcm mna nak fahamkan soalan tuh, bhaha sampai nak tido aku dibuatnya hihi :P then cikgu bg homework pulak. lahaiii, hari kedua sekolah dah dapat homework :P kebykkan cikgu byk cakap mcm nie "tahun nie bukan tahun awak semua nak HONEYMOON ya, mmg lha PMR dah habis tapi SPM belum habis lagi so, jgn nak hurayy-2 sgt lha nahh " bhaha oke FAHAM cikgu :D hehe balik tuh singgah jumpa Nana dgn Zmahh pulak dekat kantin. hihi gosip-2 jap then aku tggu abg aku ambik. teruss lha balikk ..... ha ! 5/1/2012 ! hari kedua sekolah nie birthday k.5rus tau ! hehe

Third Day :
Pegi sekolah mcm biasa, selalunya aku lha y terawal dari kalangan mmber aku, hehe tggu lha dkt koridor tuh aku tgk lha kelas Nana , tggu dye mana lha dye, then tba-2 si Farina pulak cakap aku usya si Shukran, adesss. bukan lha mana ada usya dye xusya pun hihi tp ada lha jugak sikit-2 je. hehe kami dah lain-2 kelas so, usya-2 je lha dari jauh xboile nak main-2 mata dah macam dulu. hihi . start naik form 4 nie aku dah jarang nampak dye, Nana pun sama aku dah lama xmakan dgn dye, kdg-2 dye kuar kelas awal , aku pulak y lmbat, then kadang-2 aku awal dye pulak y lmbt. bila jumpa sure time nak masuk kelas dah, haisyhh nasib lha kita kan , kelas dah lain-2 :'(  oke, tadi aku jumpa Nana dekat kantin, then aku ada bgthu satu rahsia besar dekat dye, xsngka pulak dye terkejut sgt smpai menjerit satu kantin pandang kami. bhahaha , agak lha nenek oii hg nak jerit pun cover lha sikit. bhaha kang org kata aku bt apa-2 pulak dkt hg kan ? bhaha lawak gila hg nie. hihi Bella pulak bole cakap, "Fariza nie kalau dalam kelas diam aje dye, xbising pun.bila jumpa hg nana terus dye jadi riuh" bhaha besa lha tuh mkcik oii, BFF xdak xsyiokk lha. hihi :P PEACE (Y)

*oke, nie saja utk Tahun Baru nie nahh, nnty kalau ada cerita-2 y menarik lagi aku xmalu nak cerita dkt-2 hgpa y sama mcm aku xmalu jugak nak baca. hihi :P (Y)


0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »