<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Siapa Sangka ? :)★


Oke, siapa sangka kan ? apa y kita fikir or y kita impikan akan terjadi . xsemudah y kita sangka bnda-2 mcm tuh akan terjadi. tp dgn izin Tuhan ianya bole terjadi .. :)

oke , hari nie Fariza nak kongsi satu story dekat readers-2 Fariza y sudi bukak blog Fariza nie :)  pagi td, Fariza sedar dari tido, Fariza teringat balik apa y Fariza mimpi kan mlam td :) Fariza mimpi org y penah Fariza suka (bukan ex Fariza) datang dlm mimpi Fariza, dye tegur Fariza dlm mimpi tuh, hihi. suka nya ..lahaii Fariza dlm mimpi je pon dye tegur kau ==' , eh, mimpi pon jadi lha kan. hehe then Fariza mulakan hari Fariza mcm biasa. :) kemas ruma, mandi wangi-2 hihi then on9. ^_^ bhahaa xmakan pon kan ? terus on9. hehe kalau mcm nie bole kurus nie., hehe :P oke time on9 tuh sapa sangka , org y Fariza mimpi tuh tegur Fariza dkt imchat ! wooooohohohoho !!!! pecaya x ? bhaha xpecaya ? kalau xpecaya suda ! duduk je diam-2 , hehe baca je cita Fariza nie smpai habis. hehe :P masa tuh jantung Fariza dup..dap..dup..dap.. bhaha gila dah Fariza nie. dlm fikiran mcm-2  tnda ty , knpa dye tba-2 tegur nie ? knapa ? adess ? takot lha nak bukak imchat dye , hehe then Fariza pon bukak lha, *kata takot tp bukak jugak hehe :p. then dye just nak ty mcm mna nak ********** , hehe xpayah lha nak cerita apa y dye ty kan ? bhaha :P btw, saya xthu kenapa mlm td saya mimpi awak, and hari nie pulak awak tegur saya :P hehehe *kau nie Fariza bia lantak lha dye nak tegur ==' bhaha  btw kita still kawan kan awak ? :) btw saya still egt lagi jnji awak dekat saya, kalau result pmr saya ad A walaupon 1 je A awak nak blnja saya, bhaha wlaupun dah lama awak jnji kan tp saya egt lagi. jgn main-2 dgn saya . bhaha xkan penah lupa klw ad org brjnji :P hihi :)

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »