<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Result ohh Result.. !★



Result ohh result ! heee ~ result dah kuar dah semalam. ototoo sedihnye aku tgk kau result kecewa gila T_T knpa lha aku nie suka study main-2 sekarang padan muka sendiri. cousin aku boleh dapat 4A aku ? bapa A ? *A je aku dapat kan  ? hurmm tuh lha dulu suruh belajar rajin-2 aku main-2 sekarang kalau nak mnyesal dah xde guna lha kan ? oke semalam kan time dalam dewan nak tgu result tangan aku sejuk je. lahaii. takot punya pasal lha nie. then bila dah nak pegi ambil tuh Nana lha pulak xsaba-2 nak ambik. thu lha excited tp saba lha. aku aku nie. then bila tgk result Nana aku jadi takot pulak nak tgk mcm mna result aku. haisyhh time nak sign tuh aku nmpak ad A . haha tudiaa kalut jah aku marah Yana suruh dye tepi aku nak sign cepat-2 hehe. then bila dah dapat tuh aku terus lompat smbil jerit dah rupa org gila pun ada. bhaha gila hg xlompat , ada A tuh hehe. walaupun A tuh xseberapa hehe then masa tuh hilang terus rasa malu aku hehe. sopan santun pun dah terpelanting entah kemana. bhaha aku terus peluk Nana then call ibu. ibu pon terkejut xsngka result aku pon bole lha than kan. hehe  then call ayah , ayah pulak xjawab call. then call cousin ty result dye . oke result dye hebat dari aku :) then aku terus call k.fairus . oke aku dah bt perjanjian dah dgn dye if aku ad  A bia aku y call bgtw if xde aku akan diam hehehe. then k.5rus pon cakap ala xpe lha oke lha tuh hehe. then aku terus lari pegi dekat abg aku. hehe kesian dye tggu aku lama dekat lua. dari jauh nmpak dye senggeh bhaha. mesti time tuh dye xsabar nak thu brapa adek dye nie dapat kan ? jeng.. jeng.. jeng !! dye beleter lha jugak tp sekejap je. hehe sbb aku xdapat 8A bhaha then call ayah balik abg aku cakap lha dgn ayah pasal result . then ayah says oke lha tuh, dah cuba kan ? nnty spm bt betul-2 oke. jgn main-2 dah ye. hehe then balik tuh Nana dgn Zmahh dtg rumah aku kami kluar kejap, then pegi jumpa atok saya iaitu Atiq ! bhaha dye suruh ajar mcm mna nak guna CANON dye tuh. ececehhh bangga kejap lha aku dgn Nana kan ? dye asyik ambik pic kami je. hehehe :P btw kpada kawan-2 y dapat 9A and 8A tuh tahniah ye ! and utk Fizah Tahniah jugak hg lha wakil dari kelas 3S y dapat result y terbaikk 7A1B :) btw aku xkan lupakan kenangan time form3 nie . i'll miss this moment :')

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »