<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Hilton II :')★



Hilton II ? apa tuh ? tuh nama group aku lha. group tuh ada 5org termasuk aku. Nana, Bella , Hanim and Yana . . bermulanya mcm nie. first aku mula rapat dgn Nana lha. then dgn Bella and Hanim . form3 baru rapat dgn minah kerempeng nie Yana. hehe. oke. kami suma satu kelas. bermulanya kisah kami berlima macam nie. Bella, dye dah ada pujaan hati namanya sekian..sekian..sekian.. hehe Yana ? dye tuh kejap couple kjp putus. xthu lha dgn dye ==' hehe Hanim ? dye pon ada pujaan hati. Nana ? dye nie ciritt sikit dah putus baru nak bgtw . time couple rahsiakan pada org. hehe then aku ? hehe aku pun ada lha jugak kan. hehe y mula-2 couple kalau xsilap aku Bella y couple dulu . hehe then,aku bhahha, then Nana and the last Hanim. Yana xde kot. tp xthu lha kalau blkang kite org dye couple senyap-2 mana bole caya sgt mak cik kerempeng sorg nie hehe. then tba lha pada bulan December 2011 tahun nie ! kami semua SINGLE AND AVAILABLE ! hehe last y  jd janda Bella lha. bhaha oke, mmg xsangka bnda nie bole jadi. but apa-2 pun masing-2 mesti redha :') mmg perit lalui tp suma nie tp nak bt mcm mna, jodoh xpnjng if ada jodoh Insya-Allah xkemana . kita kena selalu kuat jgn terlalu lemah. jgn disebabkan lelaki y kita xthu dye akan kekal jd milik kita , kita xbole terima kenyataan , selalu sedih. Insya-Allah satu hari nnty pintu kebahagiaan terbuka utk kita :') now kita kena start dari mula. mulakan hidup kita dgn warna-warni. kita kena selalu happy mcm dulu. :) mmg kalau org pndang aku nie mcm org y xdak perasaan . but hati aku sapa y thu ? aku pun rasa sakit hati jugak mcm mna kawan-2 aku rasa, rasa sedih jugak sama mcm kawan-2 aku rasa. but semua nie xpntng bg aku. aku ttp dgn pndirian aku :) btw Bella. hope hg bole sabar ye. jgn terlalu fikirkan bnda nie. aku ad dkt sini utk hg :) apa guna nya kawan kalau xboleh nak tolong kawan kan ? :)


0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »