<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Blog Fariza ke nie ???★

Hey ! night readers , hehe saya disini bernama Nur Fariza Shahira mengesahkan bahawa saya dah conteng blog saya sampai jadi begini. hehe cantek kan ? ini suma atas pertolongan Nadiah heee ~ thanks ya Nad :D aku nie nmpak cerewet kan ? bhaha cerewet-2 aku pon aku baik kan ? bhahaha sama-2 bt dgn hg. bhaha wlwpon aku byk xmnyusahkan hg. hehehe sorryy, bukan selalu kan ? lagipon aku mna pandai make-up blog nie. hehe tp pening jugak lha, apa y aku save hg buang then aku xjumpa cari. bhaha  tapi hasilnya dah siap and cantek :) 
Tido sampai lewat pagi,semata-2 bt blog nie hah ! then kena mara dgn abg Fariza, hehe lepas nie Fariza nak siapkan blog Nana pulak. kesian dye, blog dye tergendala hari tuh nak edit lawa-2. tape kawan kang jap lagi aku btkan ya, hehe :D
Oke, that all readers, Fariza dah ngntok.hehe dedaaa nite. :) if korang tgk ada tulis-2 dekat atas tuh "follow me, i'm famous: bhaha dgr je cakap dye k. :P hehe ^_^

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »