<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Banting :)★

Hye all ? :)

Nani 

Ashikin

Awin


Aten

hey ! tgk pic dekat atas tuh , kenal dye org ? hehe dye org nie kawan-2 Fariza masa Fariza stay Banting dulu. hehe eh ? silap bukan kawan but BFF. hehe kita org dah macam adek beradik dah dulu. hehe tp dgn nani x. bhaha Fariza selalu gado dgn dye. lagi-2 awin, dye selalu gado dgn nani . ade je bnda y  bt dye org nak gado ==' bhaha but we still friends kan kawan ? hehe btw, aku rindu korang lha. bila kita bole meet erk ? xsabar aku nak tgk korang, awin ? kau masih tembam lagi x? aten ? kau kecik lagi x ? nani ? kau suka cari pasal lagi x ? ashikin ? kau suka merajuk dgn aku lagi x? hehe ehh , aku rindu gila-2 dgn korang lha ! hehe, first aku pindah sana, aku kenal dgn awin and aten dulu. hehe lawak kan aku dulu ? suka nagis. bhaha then dtg sekolah naik basikal kuning aku tuh kan ? then awin dgn aten selalu gelakkan aku. bhaha xbaik tw korang :P ashikin pulak, hehe dye baik dgn Fariza dulu, hehe dye nie lembut sikit, kalau dye mara pon mesti xtakot, bhaha tp kalau dye gado dgn nani. bahha mmg lawak. nani tuh dah lha ganas , gado pulak dgn shikin y sopan santun nie kan. hehe btw korang mmg the best lha kawan ;) hehe kalau aten pulak ? hurm .. apa erk ? hehe aten dari mula Fariza kenal dye , dye ttp cun. hehe ramai peminat tuh , tmbah-2 pulak si awin tuh kan. hehe . dulu kan aku pon ada peminat kan ? bhaha capital J . hohoho, mana dye sekarang erk ? hehe kalau awin, dye suka lha usik aku dgn si capital J nie. bhaha suma tuh kenangan je masa stay Banting, hehe apa-2 pon. aku sayangg korang kawan :) kita tetap Gang ;)


I miss you lha Banting <3

My school ! bhaha rindu kau wehh !  :)

ohhh jugra ... 


0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »