<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


SAHABAT★

entah mengapa sejak kebelakangan ini, kawan-2 dalam kelas aku suda seprti memulau aku, nasib still ade NANA,YANA and TINA. bnda nie terjadi , semenjak aku gado dgn "ex-bff" aku. semenjak tuh, makin lama makin ramai y jauhkan diri dari aku,it's oke lha. na bt macam mana kan ? org da xsudi na berkawan dgn kita, must ke kia terhegeh-2 ikut dye org ? rasa nya xperlu lha sampai macam tuh. ramai lagi manusia dalam dunia nie, y bole d'jadikan kawan. 
Apa-2 pon, sekarang aku bersyukur sbb still lagi ade 3 org sahabat nie, y still lagi sudi berkawan dgn aku. =D


*****


kadang-2 , xfaham kenapa perlu remaja y suda  berfikiran matang, membuat keputusan seperti kanak-2 ? bagus sangat ke kalau kita "berkomplot" ramai-2 pulau kan seseorg itu ? bagus ke bt macam tuh ? xkan ? suma tuh zaman kanak-2 aje lha,. stop lha bt bnda-2 mcm nie.egt lha, klau kau xna kawan aku sekali pon, xpaya lha "berkomplot" reramai, *xkesian dekat aku ke ? tiap-2 hari seseorng, dah rasa macam terpinggir, xwujud dalam kelas tuh! aku nie manusia jugak! bukan nye meja or kerusi dalam kelas tuh ! ==' sedih rasa bila tgk kawan-2 y baik and rapat dengan kita dulu bt kita mcm nie.
* mcm mna klw korang berada d'tempat aku ? apa korang akan rasa ? suka ? xkan ? xmungkin korang akan rasa suka !
perasaan y akan datang secara automatic adalah, sedih !, kecewa !, sakit hati !, terpinggir !, semua perasaan tuh, aku dah lalui, mmg perit, tapi, na bt macam mana kan? hanya PERKATAAN sabar aje y bole aku ungkapkan. mmg susah kalau mghadapi situasi mcm nie,
 we can only wait, patiently, and continue to put up with any unexpected ! xda apa y mampu aku ungkapkan lagi. selain besabar dgn dugaan nie.
hope kita akan kmbali berkawan macam dulu lagi =)




0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »