<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


semalam punya cerita lha .. =D★

Semalam-2 py cerita. hehe mcm-2 lha ==, smlm time rehat just aku dgn nana aje y pegi rehat dkt kantin. yana xdtg,y lain-2 entah kemana ? xdpt d'kesan suda. =P time na beli kuih tuh. terserempak dgn azam. hihi aku sje je ckp. "azam blnja lha,jgn lha kedekut sgt.. hehe " then, dye jwb. " hg na aku blnja ap? cakap ja" tudiiiiaaa aihhhh baikkknya AZAM ! bhahaha. dye bg aku 70sen. bhaha. aku guna duit dye tuh beli air dua hehe 4 me and si NANA GEMUKS. ^_^ masa dlm kelas semalam. aku duduk dgn hafizah. hehe. ade ke fizah ckap muka "KIM IN HEA" y belakon dlm cter korea tuh Personal Taste tuh muka dye mcm muka mak aku ? bhahahha. gilaa lawakk.. ptg tuh ad kelas geo. ibu y hntar aku,masa ibu hntar tuh. ibu slmber aje masuk dlm sklh terus,. adeh -.- "ibu mana bole msuk terus, hntar dkt lua suda lha. ==' masa tgh jalan na masuk kelas ternmpak wahida dgn nadira. dye org tgh cari kelas. hehe ckfu pn xjmpa. then, kami pon jalan-2 aje lha. pastuh trnmpak azam sesorang. hehe then, kami pon jalan lha pegi dewan. baru lha nmpak wajah ckgu. hehe masa na masuk dewan tuh. dewan  pulak kunci. =( xbole na masuk. pastuh ckgu sruh tggu dkt bilik "Mini Teater" yeahhh ! sonok gila ! bhaha bilik ad air-cond ! sapa xsonok kan ? bhahaa. masa dlm kelas tuh. Ya Allah ! saba byk lha. mcm-2 karenah budak-2 laki kelas aku. smpai ckgu pon majok. hehe. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*klas habis awal. =) aku dgn mmber-2 y lain pegi lpak-2 at bawah pokok. hehe pastuh tba-2 hujan. cepat cari tmpat belindung. bila hujan da berenti. uncle dgn aunty aku tuh pulak date. grrr.. jeles !! -.- xlama lepas tuh ibu dtg ambik.

---> Ini cerita y smalam-2 punya, hehe
masa dalam makmal science . =) aku dgn nana buat experiment. hehe hanya kami bedua =D. bhaha. tba-2 atiq dtg duduk dkt sblh aku. dye smbg ap lha dgn nana. aku pon xtw. hehe. then, shukran pulak dtg. dtg kacau-2. adeh -.- pastuh nana mara lha dye. nana cakap "esyh ! hg nie shukran. p lha jauh-2  jgn lha kacau tunang aku=) p lha jaga awek hg." tba-2 atiq cakap "weh ! depa da putus lha! what ???? adeh ? patut lha hari tuh shukran bad mood. kesian dye. dye seedih gila-2. lha aku tgk. smpai ckgu ty pon dye bt xtw. rumit-2 -.- masa aku tgk keadaan shukran macam tuh aku cakap lha " ala shukran tuh, sedih sgt. tgk aku ?  klw kne tggl pkwe ke ? putus cinta ke ? aku relax aje. xpena rasa na nagis ke ap. bhahhaa" then, atiq cakap "hg mmg ! xdak perasaan lngsung !" couple pon mcm xcouple aje. bhahaha. na bt mcm mna ? dah perasaan tuh y aku ad. hehe hope ap-2 y jdi pon kita kne tetap tabah untk mnghadapi. =D 
*aku xsuka tgk kwn-2 sedih-2. that why lha aku kdg-2 bt dye org happy . mcm aku lha. slalu happy! =D

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »