<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


SAYA BUDAK BARU BELAJAR .. ^_^ wink-2 !★

Assalamualaikum ? =) hari demi hari berlalu, cerita pon macam-2 lha kan y aku na kongsi kan hehe =) hari nie hari terakhir TEKNIK MENJAWAB =D .. lpas nie, tiada lagi terdengar suasana riuh-2 dalam dewan. hehe B) time kelas maths petang td, hanya aku,anne.and 2 org lgi pmpuan tuh -.-. hehe(untuk budak pmpuan aje lha, xtermasuk budak laki). td. aku xbawak buku teks maths, hehe tertggl lha ! ayoo !! hehe. tp td aku pnjm buku atiq. HAHA, (my grandfather) =D masa na balik tuh. aku teman anne makan. hehe. klw da teman kan org mkan. aku pon mesti lha kne makan jugak kan ? HAHA . then, mak aku pon dtg ambik aku. =) time balik tuh. ibu cakap na singgah LONGWAN jap. hehe kami pegi beli barang. pastuh singgah pulak kedai 5sen y bersebelahan de legend HAHA. ibu beli bunga ! wahhh ! lawa taw !! hehe. pastuh. balik tuh p snggah ruma mimie pulak. hehe. ibu pulak smbang nan c.ida(mama mimie) hehe lama nya.. ZzZzzz.. hehe then, time balik tuh aku bawak moto !!!!!!! HAHAHA. gilaaa mmg xbole na pecaya !! setelah 1thn lebih aku xbawk tba-2 aku bawak. ! HAHAA pandai jugak aku bawak td. penuh dgn berhati-2 hehe. xmcm dlu. HAHA minah rempit ! sampai terbang atas jalan . Ya Allah ! nasib baik xmati. klw x ? xde lha korg baca apa y aku tulis at blog aku nie. hehehe =) tp, xpe.. lpas nie aku kne jd budak y baik. hehe sntiasa berhati-2 d'jalan raya ! yahh ! =D time makan malam td. aku cter lha at abg aku. y aku da brani bawak moto lg. hehe pastuh dye kata. "bgus lha, jgn hg terbang xturun-2 da lpas nie suda lha" HAHAHA. dye mnyindir saya ! grrr. HAHA 
=D > kadang-2 hari-2 y kita  lalui ada suka dan duka , so enjoy aje lha < hehe. ;)

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »