<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Ini lha K.A.M.I =)★

Hari ini py cerita pulak hehehe nana xdtg sklh, =( sbb hujan lebat pgi td. time na balik sklh td. Grrr ! budak-2 laki gado nan budak baru. HAHA mmg seronok sgt lha aku tgk budak tuh kena ! tp kesian pun ada. hehe xde lha dye tuh sombong sgt ! bila org snyum dye bt muka xtw ja !! geram derr ! tp td dye kena mmg teruk lha ! tpi, dye xlawan pon ! adesss ! knpa hg xlawan ha ??? da kne tolak kpla terhantuk at dinding, kne terajang pn bole diam lgi ka ? or ? hg xrasa sakit ?? hehe..  tpi time ptg td ade kelas cuma 6 org aje y dtg. grr apa na jd lha kn ?? da na dekat PMR da tpi makin sikit y dtg kelas. grr. y slalu xdtg tuh pon. kekawan aku jugak. hehe =) td. time na blik kelas aku nan NANA GEMUKS singgah jap library. HAHA mcm xbole d'percayai kan ??? HAHA dah lha masuk library bawak beg skali. HAHA. suka hati kami ja. HAHA suka bt undang-2 sendiri. maklumlah .. tuan py library tuh pon mmg xdak sangkut paut apa nan kami pon. HAHA. =P dlm library tuh da tulis da "MEMBACA ITU JAMBATAN ILMU" (eh ? ada ka ? HAHA suka hati aku lha na tulis ap kan ? HAHA) tujuan masuk library tuh bukan nya na p baca buku ka ap ka ? hehe ada ka patut kami p blakon bt rajin ambik buku tebal-2 then, candid ! ayooo ! mcm nie kah pelajar excellent ?? HAHA (harap byk besabar bila baca statement nie . HAHA ) lepas da puas pose-2 at dlm library tuh. kami pon kua lha nan bt muka konon-2 org lepas abs study. HAHA grrr apa na jd lha ? hehe. then, masa na tnggu abg aku ambik tuh. kami lepak-2 dulu at bawah pokok. hehe ( favorite places aku ! hehe ) masa tgh sronok-2 smbg tba-2 ijah dtg nan kawan dye. hehe ijah pon promote lha na ambik gmbar. ! HAHA gila hang pa na diam ja ?? candid lha !!! Aww !  hehe grrr. dah puas smbg-2 . aku pon p lha at tmpat basikal. hehe konon nya na try naik RXZ(basikal) NANA GEMUKS lha kn ? tba-2 abg aku pulak smapi. grrr. smpai xkna waktu lha ! HAHA. tpi smpat jugak naik. hehe mmg bestt ! HAHA. td pulak lpas magrib kawan ibu dri ipoh dtg. hehe dye bawak g mkan at lua. HAHA bestt ! hehe masa at kedai td tuh. ade lha mamat-2 tuh pon makan jugak ! ade ke sambil makan sambil tgk aku ? hesyhh !  klw xpuas hati ! mai lha mntak nmber public aku ! aku tw lha aku cntek ! HAHAHA =P

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »