<body> SIM PLI CITY
“Simplicity is the ultimate sophistication.”
~Leonardo da Vinci quotes


Dye da na pegi .. =(★

Sedih sgt malam nie. lumrah kehidupan mmg lha mcm nie. kadang-2 suka, kadang-2 duka. tp, apa bole bt. redha aje lha. kaka angkat saya da na pegi. dye da na smbg study. lpas nie kami da xbole na mersa-2 mcm skrg lgi. dye mybe akan sibuk at tmpat baru dye and mybe akan lupa kan saya. lpas nie da xdak lgi kaka y akan slalu dgr cerita-2 saya tiap-2 hari.. =( sedihnya. lps nie. pada siapa pulak saya na mngadu, bercerita and berkongsi sgla-2 nya. ? then, kalau ad org mara-2 saya, na cari pasal nan saya . sapa pulak y akan tolong saya nnty ? klw kaka saya na pegi nnty ? hermm.. knpa rasa mcm xbole trima ja kaka pegi ? mmg lha xjauh. tp. hati nie rasa sedih ja. it's oke lha. kaka pegi utk blajar . menuntut ilmu. mana thu 1 hari nnty dye akan jd org y berjaya. xkan saya na terus halang dye xpyah pegi pulak kan ? xbaik bt mcm tuh. xpe lha kaka. kaka pegi aje lha. saya xksh. klw kaka brjaya nnty saya pon tumpang gmbira jugak. =) but, klw bole saya teringin sgt na jumpa nan kaka before kaka pegi nnty. if , da xsmpat it's oke lha. saya xkisah. =) selamat tinggal kaka. =) <3 adek sayang kaka. hope kaka xlupakan adek ya. =)
Assalamualaikum..^_^

0 Critics | ↑Back to top.

Travel
« New|Old »